* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Już jutro Debata Ekonomiczna2009-04-27 14:34:29Jesteśmy przekonani, że wielu z nas - młodych ekonomistów - zastanawia się nad swoim miejscem w świecie i tym jak osiągnąć sukces w czasach kryzysu. To właśnie podczas debaty będziemy mieć niepowtarzalną okazję posłuchać jednych z najbardziej wpływowych i szanowanych przedstawicieli świata biznesu. Zaproszeni goście nie tylko nie mieli nigdy okazji uczestniczyć razem w takim spotkaniu, ale także nigdy nie uczestniczyli w debacie o takim przebiegu... |
|
Humaniści na rynku pracy2008-04-22 18:14:41Praca dla ludzi operujących „słowem” zawsze była potrzebna jest i będzie. A w obecnym natłoku informacji na wagę złota są ci pracownicy, którzy potrafią dokładnie przebrać i wyselekcjonować te wiadomości, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. |
![]() |
Przygotowanie i promocja konferencji.2008-02-12 19:15:43Jak przygotować imprezy typu konferencja . Na co zwrócić szczególną uwagę, dobór miejsca oraz niezbędne wyposażenie. Sposoby promocji konferencji. |
![]() |
Naczelna Organizacja Techniczna: Innowacje lekiem na kryzys2009-06-02 15:49:00W Polsce ludzie są bardzo kreatywni i innowacyjni, natrafiają natomiast na przepotężne bariery urzędnicze. To się zmieni wkrótce, a przyczyną zmian na lepsze będzie między innymi stagnacja w gospodarce - przekonuje w rozmowie z PAP Włodzimierz Hausner, dyrektor Centrum Innowacji Naczelnej Organizacji Technicznej. O szansach, jakie polskiej gospodarce otwiera dekoniunktura polscy uczeni, technicy i inżynierowie będą mówili 16 czerwca w Poznaniu na dorocznym Forum Inżynierskim towarzyszącym Targom Innowacje-Technologie-Maszyny. NOT jako wspólnota Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych reprezentuje społeczność techniczną. Misją organizacji są działania na rzecz wzmocnienia roli środowiska technicznego jako współtwórcy postępu cywilizacyjnego i zrównoważonego rozwoju. |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia programy Techniczne szkolenia unijne JAROSŁAW
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.